ירקות

  • סימנים של סתיו – חלק שני

    Miri

    בכל שנה כשהחורף מתקרב, אבי מכריז בשמחה "עונת המרקים מתחילה, מאמי!", ושנינו ממש שמחים ובטוחים שבמהלך כל החורף הקרוב אנחנו נכין עשרות מרקים, אם לא מאות. כמה חודשים מאוחר יותר המציאות העגומה טופחת על פנינו, ובסוף החורף אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים איך זה שלא הכנו יותר מרקים. השיא היה לפני שנה, בתחילת החורף שעבר מיכאל, חבר מהעבודה שהיה בעברו טבח בכמה מהמסעדות היותר טובות בתל אביב, השאיל לי את ה – Soup Bible. וכשמו כן הוא – מכיל יותר ממאתיים מתכוני מרקים, אחד נראה יותר טוב מקודמו. תאמינו לי כשאני אגיד שלא ניסינו אפילו מתכון אחד ממנו?! אבל השנה זה יהיה שונה! (זו…

    לקרוא עוד