גבינה

  • רומניה, יקירתי!

    Miri

    אז גם אנחנו, כמו חלק גדול מעם ישראל, נסענו לחו"ל בחגים. רק שאנחנו נסענו לטיול מסיבות חצי בירוקרטיות (הוצאת דרכון בשבילי) וחציו היה מיועד להיות טיול שורשים בשבילי ודרך להראות לאבי, בעלי, את מקום הולדתי, שבו הוא מעולם לא ביקר. הפעם הקודמת שהייתי ברומניה הייתה ב – 2001, והזכרונות שלי ממנה היו…

    לקרוא עוד
1 2