תותים

  • שוב איתכם, והבאתי איתי עוגה :)

    Miri

    כבר בזמן שקדם לתקופה שבה נעלמתי לכם כליל, התחלתי להרגיש את כובד העבודה על כל פוסט ופוסט בבלוג הזה. לבחור מתכון מתוך מליוני מתכונים שבא לי להכין בכל רגע נתון, להכין אותו, לצלם את שלביו כולל סטיילינג כלשהו (אני משתדלת לעשות את זה באור יום, ולנוכח העובדה שבכל שעות האור באמצע השבוע אני בעבודה, זה משאיר לנו את ימי הסופ"ש), לתקן ולעצב את התמונות, לכתוב את הפוסט עצמו ואת המתכון, לעבור על המתכון 10 פעמים כדי לוודא שאין טעויות (ולפעמים עדיין לפספס טעות פה וטעות שם). אתם כבר מבינים את הראש. אני חלילה לא מתלוננת, כי הבלוג הזה הוא הבייבי…

    לקרוא עוד
  • תותים, בואי נקנה לך תותים

    Miri

    העין האנושית נמשכת ליופי. יש כאלה שיותר ויש כאלה שפחות, וללא ספק היופי הוא בעיני המתבונן, אבל יש דברים שהיופי שלהם הוא קונצנזוס בפי כל. קחו תותים למשל, בעיני אחד הפירות היותר יפים שיש, ומהרגע שהעונה שלהם מתחילה, אני לא יכולה לעמוד בפיתוי ותמיד קונה לי קופסא או שתיים. אין…

    לקרוא עוד